Menu
Twój Koszyk

GWARANCJA I SERWIS

Drodzy klienci i partnerzy,

Wszystkie towary(z wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych) objęte są gwarancją 1 rok od momentu otrzymania towaru.

Na matryce/rolki okres gwarancji - 300 godzin pracy.

Jesteśmy pewni jakości wytwarzanych produktów i bez zbędnych problemów poprawiamy wszystkie możliwe wady.

Co zrobić, gdy:

1. Zamówiony towar ma defekty.

W tym przypadku, będąc w oddziale DHL/Poczty Polskiej lub innej firmy kurierskiej, należy najpierw zgłosić do przedstawiciela firmy kurierskiej, a następnie zgłosić to do naszego managera (pod warunkiem, że otwieranie opakowania i sprawdzenie towaru na integralność odbywało się w obecności przedstawiciela firmy DHL/Poczty Polskiej lub innej firmy kurierskiej odpowiednio).

*Nasi specjaliści sprawdzają każdy towar przed wysłaniem.

2. Zakupiony towar po jakimś czasie przestał funkcjonować jak należy.

2.1 Jeśli okres gwarancji towaru nie upłynął, firma dokona naprawy gwarancyjnej lub wymiany sprzętu bez dodatkowych opłat.

Przed tym jak zrobić wysyłanie wadliwego towaru, prosimy o kontakt z naszym managerem.

2.2 Jeżeli termin gwarancji upłynął, produkt może być przekazany do punktu serwisowego w celu usunięcia usterki.

* Zajmujemy się sprzedażą tylko produktów wysokiej jakości, które mają niezbędne certyfikaty jakościowe!

Jakieś pytania? Skontaktuj się z naszym konsultantem i oszczędzaj czas!

Kontakty:

Telefon: +48 733967266 (Viber/WhatsApp)

e-mail: biuro@tmbpolska.pl


Umowy gwarancyjne:

1. Gwarancja obowiązuje od daty sprzedaży towaru.

2. W przypadku, gdy towar ulegnie uszkodzeniu nie z winy kupującego w ciągu okresu gwarancji, sprzedawca zobowiązany jest do naprawy lub wymiany wadliwego towaru bez dodatkowych opłat.

3. Naprawy gwarancyjne i serwis wykonywane są w ciągu 30 dni roboczych, wyłącznie za okazaniem niniejszej karty gwarancyjnej. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.

4. Dostawca nie ponosi zobowiązania gwarancyjne w przypadkach:

- mechanicznych, termicznych, chemicznych i innych uszkodzeń towaru;


- awarii z powodu nieprzestrzegania zasad użytkowania towaru;


- samodzielnej naprawy lub modernizacji sprzętu;


5. Gwarancją nie są objęte materiały eksploatacyjne i inne części, które mają ograniczony okres użytkowania.

6. Na okres naprawy gwarancyjnej podobny sprawny towar nie zostanie wydany.

7. Uprawnienia z tytuły gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych zysków w związku z awarią produktu.

8. Kupujący zobowiązany jest dostarczyć wadliwy towar do sprzedawcy na własny koszt.