WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU
W rozumieniu
niniejszego regulaminu następujące pojęcia otrzymują następujące definicje:
1) Sklep
internetowy tmbpolska.pl–
sklep internetowy, dostępny pod domeną internetową www. tmbpolska.pl. Administratorem
sklepu jest: TMS GROUP SP Z O O z sedzibą w Warszawie, Matuszewska 20/110,
03-876. KRS: 0000716686, NIP: 5213811386, REGON: 369388981
2) Klient – osoba fizyczna
posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna
lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupów w Sklepie internetowym tmbpolska.pl
3) Koszyk – aplikacja Sklepu internetowego tmbpolska.pl,
w której widoczne są wybrane przez Klienta produkty do zakupu oraz
umożliwiająca Klientowi ustalenie i modyfikację danych zamówienia, w
szczególności: ilość produktów, adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy,
formy płatności.
4) Podmiot
realizujący płatność – zewnętrzny
w stosunku do Spółki podmiot, pośredniczący przy realizacji płatności za pomocą
przelewu bankowego lub płatności kartą płatniczą, kartą kredytową.
§1 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy
regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego tmbpolska.pl,
składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie internetowym tmbpolska.pl,
dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny
sprzedaży produktów, uprawnienia Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia
od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
2. Do korzystania
ze Sklepu internetowego tmbpolska.pl oraz składania zamówień na produkty,
niezbędny jest:
a) komputer z
dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer,
Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari;
b) aktywne konto
poczty elektronicznej (e-mail).
3. Klient
uprawniony jest i zobowiązany do korzystania ze Sklepu internetowego tmbpolska.pl wyłącznie
zgodnie z jego przeznaczeniem.
4. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności,
która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu internetowego tmbpolska.pl,
w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu
internetowego tmbpolska.pl lub jego elementy techniczne, w tym od
dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest wykorzystywanie
Sklepu internetowego tmbpolska.pl do celów innych niż jego przeznaczenie,
w tym w szczególności rozsyłanie spamu, prowadzenie na stronach internetowych
Sklepu internetowego tmbpolska.pl jakiejkolwiek działalności
komercyjnej, reklamowej, promocyjnej itp.
5. Spółka – o ile dopuszczają to bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa - nie
ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Sklepu
internetowego tmbpolska.pl spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym
działaniem osób trzecich lub niekompatybilność Sklepu internetowego tmbpolska.pl
infrastrukturą techniczną
Klienta.
6. Przeglądanie asortymentu w Sklepie internetowym tmbpolska.pl nie wymaga
rejestracji. Samodzielne składanie zamówień przez Klienta na produkty
znajdujące się w asortymencie Sklepu internetowego tmbpolska.pl nie wymaga
zarejestrowania się zgodnie z postanowieniami § 2 regulaminu.
7. W celu
realizacji obowiązków informacyjnych wynikających z art. 12 ustawy o prawach
konsumenta, do niniejszego regulaminu został dołączony załącznik nr 1
zawierający informację dotyczącą korzystania z prawa odstąpienia od umowy
§ 2 Rejestracja
1. W celu
rejestracji w Sklepie internetowym tmbpolska.pl (założenia konta
Klienta) należy wypełnić formularz rejestracyjny, podając imię i nazwisko,
adres e-mail oraz hasło, zaakceptować regulamin Sklepu internetowego tmbpolska.pl
oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do
nawiązania, ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania i prawidłowej realizacji
usług świadczonych drogą elektroniczną oraz do realizacji zamówień
Klienta.
2. Rejestracja w Sklepie internetowym tmbpolska.pl, jak również korzystanie z
funkcjonalności Sklepu internetowego tmbpolska.pl, są
nieodpłatne.
3. Po zarejestrowaniu się w Sklepie Internetowym tmbpolska.pl każdorazowe
logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.
4. W celu usunięcia konta Klienta ze Sklepu internetowego tmbpolska.pl należy
wysłać wiadomość elektroniczną z prośbą o usunięcie konta wraz z podaniem
adresu poczty elektronicznej, aktualnie zarejestrowanego w Sklepie
internetowym tmbpolska.pl.
§ 3 Zasady korzystania ze Sklepu
internetowego tmbpolska.pl
1. Logowanie
do Sklepu internetowego tmbpolska.pl odbywa się poprzez wpisanie w
formularzu logowania adresu e-mail oraz hasła podanych przy rejestracji konta
Klienta.
2. Klient,
który zarejestrował konto, może korzystać ze wszystkich dostępnych aplikacji
Sklepu internetowego tmbpolska.pl, w tym składać zamówienia na produkty
dostępne w asortymencie Sklepu internetowego tmbpolska.pl.
3. Spółka
uprawniona jest do zablokowania konta Klienta, jeżeli uzna jego działanie w
ramach Sklepu internetowego tmbpolska.pl za naruszające powszechnie
obowiązujące przepisy prawa, prawa osób trzecich (w tym w szczególności prawa
na dobrach niematerialnych), dobra osobiste osób trzecich, zasady współżycia
społecznego lub postanowienia niniejszego regulaminu. O zamiarze zablokowania
konta Klienta Klient zostanie powiadomiony na adres poczty elektronicznej
aktualnie zarejestrowany w Sklepie Internetowym tmbpolska.pl. Zablokowanie
konta oznacza rozwiązanie umowy z Klientem o świadczenie usług drogą
elektronicznej w trybie natychmiastowym.
4. Spółka
uprawniona jest do usuwania ze Sklepu internetowego tmbpolska.pl wszelkich
treści sprzecznych z prawem, naruszających prawa osób trzecich, dobra osobiste,
zasady współżycia społecznego lub postanowienia niniejszego regulaminu. O
zamiarze usunięcia Materiałów zamieszczonych przez Klienta Klient zostanie
powiadomiony na adres poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowany w Sklepie
Internetowym tmbpolska.pl.
5. Wszelkie
nieprawidłowości w działaniu Sklepu internetowego tmbpolska.pl mogą być
zgłaszane Spółce na adres poczty elektronicznej.. Reklamacje dotyczące
produktów mogą być zgłaszane stosownie do postanowień § 9
regulaminu.
6. Zgłoszenia,
o których mowa w ust. 9 niniejszego paragrafu, będą rozpatrywane w terminie 14
dni od dnia zgłoszenia.
7. Klient
zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy loginu i hasła do swojego konta w
Sklepie internetowym tmbpolska.pl. W granicach wynikających z powszechnie
obowiązujących przepisów prawa odpowiedzialnym za wszelkie działania związane z
posługiwaniem się loginem i hasłem do danego konta w Sklepie internetowym tmbpolska.pl
jest Klient, przy czym hasło stanowi informację poufną do wyłącznej wiadomości
Klienta.
§ 4 Informacje o produktach
1. Informacje o
produktach dostępnych w asortymencie Sklepu internetowego tmbpolska.pl stanowią
zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu
cywilnego.
2. Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu Internetowego tmbpolska.pl:
a) zawierają
podatek VAT i podawane są w złotych polskich;
b) nie zawierają
kosztów dostawy. Koszty dostawy zależą od sposobu dostarczenia produktu do
Klienta, od wartości oraz wielkości zamówienia i podawane są przy wyborze
sposobu dostawy produktu przez Klienta. Całkowity koszt zamówienia (tj. cena
produktów wraz z kosztami dostawy) wskazany jest w koszyku przed złożeniem
zamówienia przez Klienta.
3. Spółka zastrzega
sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów oraz do przeprowadzania
i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży.
Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na zamówienia
złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub
wyprzedaży.
4. Promocje w Sklepie internetowym tmbpolska.pl nie podlegają łączeniu, o
ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
§ 5 Warunki realizacji zamówień
1. Klient może
składać zamówienia na produkty dostępne w asortymencie Sklepu internetowego tmbpolska.pl przez
siedem dni w tygodniu i dwadzieścia cztery godziny na dobę.
2. W celu złożenia zamówienia należy:
a) zalogować się do
Sklepu internetowego tmbpolska.pl;
b) wybrać produkt
będący przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Zamówienie” (lub równoznaczny);
c) wpisać dane
odbiorcy zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa produktu. W
przypadku wybrania dostawy kurierem Klient może dodatkowo wpisać swój numer
telefonu do kontaktu z kurierem.
d) wybrać rodzaj
przesyłki (sposób dostarczenia produktu);
e) wpisać dane do
faktury, jeśli są inne niż dane do odbioru zamówienia, jeżeli Klientowi ma
zostać wystawiona faktura VAT;
f) kliknąć
przycisk „Zamówienie”;
3. W
przypadku płatności z góry – opłacić zamówienie w jeden z dostępnych sposobów
płatności. Przedmiot zamówienia może być dostarczony Klientowi na adres
wskazany przez Klienta w zamówieniu (kurierem lub pocztą);
4. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Spółce oferty zawarcia
umowy sprzedaży (kupna) zamówionego produktu.
5. Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w
koncie Klienta zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez Spółkę
zamówienia złożonego przez Klienta. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa,
na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość elektroniczna
z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia
zamówienia jest oświadczeniem Spółki o przyjęciu oferty, o której mowa w ust. 4
powyżej.
6. Spółka zastrzega sobie prawo ograniczenia sposobów dostawy oraz form
płatności w odniesieniu do danych produktów, kategorii produktowych lub ilości
zamawianych produktów.
7. W przypadku braku w zasobach Spółki zamówionego produktu lub braku
możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, w tym także, jeśli
zakup ich od dostawców Spółki nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na
realizację zamówienia, Spółka poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji
wysyłając wiadomość na wskazany przez Klienta adres e-mail lub przekaże
informację drogą telefoniczną na numer wskazany przez Klienta, w terminie
wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
8. W przypadku, gdy realizacja części zamówienia nie będzie możliwa, Spółka
może zaproponować Klientowi:
a) anulowanie
całości zamówienia (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta Spółka będzie
zwolniona z obowiązku realizacji zamówienia);
b) anulowanie
zamówienia w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym
terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta zamówienie zostanie
zrealizowane w części, przy czym Spółka będzie zwolniona z obowiązku jego
realizacji w pozostałym zakresie);
c) podział
zamówienia i wyznaczenie nowego terminu realizacji w odniesieniu do tej części
zamówienia, której realizacja nie jest możliwa w pierwotnie wyznaczonym
terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta wysłanie składających się
na zamówienie produktów zostanie dokonane w kilku odrębnych przesyłkach, zaś
Klient nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z podziałem zamówienia
na kilka wysyłek).
9. W przypadku gdy
Klient nie wybierze żadnego ze sposobów realizacji zamówienia w sytuacji, o
której mowa w ust. 8 niniejszego paragrafu (w tym również w przypadku braku
możliwości nawiązania kontaktu z Klientem z przyczyn nie leżących po stronie
Spółki), Spółka dostarczy Klientowi produkty, co do których zamówienie może być
zrealizowane w terminie, w pozostałym zakresie zamówienie zostanie anulowane, o
czym Klient zostanie powiadomiony na adres poczty elektronicznej wskazany w
koncie Klienta. Klient może odstąpić od umowy w zakresie, w jakim została
zrealizowana, na zasadach określonych w § 11 regulaminu.
10. W przypadku gdy Klient nie podejmie żadnej decyzji w sytuacji, o której
mowa w ust. 11 niniejszego paragrafu (w tym również w przypadku braku
możliwości nawiązania kontaktu z Klientem z przyczyn nieleżących po stronie
Spółki), Spółka może anulować zamówienie w całości.
11. W przypadku anulowania zamówienia w sytuacji wskazanej w ust. 9-10
niniejszego paragrafu, jeśli zapłata za przedmiot zamówienia została dokonana z
góry, Spółka zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (lub jej części w przypadku
realizacji zamówienia w części) zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami
prawa. Zasady zwrotu należności zostały szczegółowo opisane w § 12
regulaminu.
12. W przypadku podania przez Klienta błędnych lub niedokładnych danych, w tym
w szczególności błędnego lub niedokładnego adresu, Spółka nie ponosi
odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu
zamówienia w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.
§ 6 Modyfikacje zamówienia
1. Klient może
dokonywać zmian w zamówieniu aż do momentu nadania przez Spółkę przesyłki z
przedmiotem zamówienia do Klienta (status realizacji zamówienia widoczny jest w
koncie Klienta w zakładce „Moje konto”). Zmiany mogą dotyczyć
rezygnacji z całości bądź z części produktów składających się na zamówienie,
zmiany w adresie dostawy lub zmiany danych na fakturze. W przypadku rezygnacji
z zamówienia (zarówno w całości jak i w części), jeżeli zapłata została
dokonana z góry, zwrot ceny sprzedaży (odpowiedniej części ceny sprzedaży)
nastąpi w terminie 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania rezygnacji Klienta
przez Spółkę. Zasady zwrotu należności Klientom zostały szczegółowo opisane w §
12 regulaminu.
2. Zmian w zamówieniu można dokonywać na stronie Sklepu internetowego tmbpolska.pl w zakładce "Moje konto" albo napisać na maila, albo
zadzwonić pod numer telefonu podane na stronie internetowej
3. Klient otrzyma potwierdzenie dokonania zmian lub anulowania zamówienia na
adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta w procesie składania
zamówienia.
§ 7 Formy płatności i rozpoczęcie realizacji
zamówienia
1. W przypadku gdy
przedmiot zamówienia ma być dostarczony na terenie Polski zapłaty można
dokonać:
a) podczas odbioru
przedmiotu zamówienia w magazynie Spółki - gotówką, kartą płatniczą w
jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych w danym momencie
przez Spółkę;
b) podczas odbioru
przedmiotu zamówienia po dostarczeniu go przez Pocztę Polską lub firmę
kurierską - gotówką;
c) przed odbiorem
przedmiotu zamówienia (płatność z góry) - przelewem bankowym, kartą płatniczą w
jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych w danym momencie
przez Spółkę.
2. W przypadku gdy
przedmiot zamówienia ma być dostarczony poza granicami Polski, zapłaty można
dokonać przelewem bankowym lub kartą płatniczą w jednym z systemów płatności
elektronicznych akceptowanych w danym momencie przez Spółkę.
3. Klient nie ma
możliwości zapłacić za część zamówienia z góry a za część zamówienia przy
odbiorze. Forma płatności może być uzależniona od rodzaju produktu i/lub
miejsca odbioru zamówienia.
§ 8 Czas
realizacji zamówień
1. Spółka
zamieszcza na stronie internetowej Sklepu tmbpolska.pl przedstawiającej dany
produkt informację o liczbie dni roboczych tj. dni tygodnia od poniedziałku do
piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w ciągu których nastąpi
nadanie przesyłki z przedmiotem zamówienia. Powyższa informacja to
orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do
chwili wysłania przedmiotu zamówienia do Klienta za pośrednictwem Poczty
Polskiej lub firmy kurierskiej. Czas realizacji zamówienia jest podawany z
uwzględnieniem terminu skompletowania wszystkich zamówionych
produktów. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od
dostępności danego produktu.
2. Na terenie Polski przedmiot zamówienia może być odebrany osobiście w
siedzibie Spółki 7 dni w tygodniu w godzinach od 8.00 do 18.00 lub dostarczony
za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej pod wskazany przez
Klienta adres na następujących zasadach:
- paczki do 30 kg wysyłane są Poczta Polską lub firmą kurierską
- paczki od 30 do 400 kg wyłącznie firmą kurierską
3. Poza terenem Polski przedmiot zamówienia jest dostarczany za
pośrednictwem Poczty Polskiej albo firmy kurierskiej pod wskazany przez Klienta
adres.
4. Koszt dostawy towaru podawany jest podczas składania zamówienia. Dla
większych przesyłek koszty uzgadniane są indywidualnie z zamawiającym za pomocą
e-mail lub telefonicznie. W każdym przypadku, Spółka poinformuje Klienta o
całkowitym koszcie wynikającym z zawartej umowy (cena produktu plus koszty
wysyłki).
5. Spółka nie
ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy lub brak dostawy z powodu
podania przez Klienta nieprawidłowych lub niepełnych danych, w tym
nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy.
§ 9 Warunki
reklamacji
1. Klient,
nabywający produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub
gospodarczą, ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty
wydania mu danego towaru, o ile w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym stwierdził
niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi Spółkę o stwierdzonej
niezgodności.
2. Spółka w ciągu
14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i
powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
3. Warunkiem
koniecznym, aby Spółka rozpatrzyła reklamację, jest dostarczenie jej przez
Klienta reklamowanego produktu lub produktów wraz z dowodem zakupu tego
produktu (produktów) od Spółki i opisem reklamacji.
4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta nabywającego produkt
w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (konsument) –
Spółka według wyboru konsumenta naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany
produkt na pełnowartościowy lub jeżeli Klient o to będzie wnosił dokona
obniżenia ceny. Konsument ma również w takim przypadku prawo odstąpić od
umowy.
5. W przypadku
rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta nabywającego produkt w celu
związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient nie będący
konsumentem) – Spółka naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na
pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za
reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni od daty rozpatrzenia
reklamacji.
6. Klient
nabywający produkt w celu związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą
(Klient nie będący konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do
obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Spółki
z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do kwoty, jaką Klient
zapłacił Spółce za nabycie danego produktu.
§ 10 Warunki gwarancji
W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji,
Klient może reklamować produkt posiadający wady:
a) korzystając z
uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje
produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Spółka
może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego
wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do
Spółki;
b) korzystając z
uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy w związku z niezgodnością produktu z
umową – w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień § 9
regulaminu.
1. Gwarancja obowiązuje od daty sprzedaży
towaru.
2. W przypadku, gdy towar ulegnie
uszkodzeniu nie z winy kupującego w ciągu okresu gwarancji, sprzedawca
zobowiązany jest do naprawy lub wymiany wadliwego towaru bez dodatkowych opłat.
3. Naprawy gwarancyjne i serwis
wykonywane są w ciągu 30 dni roboczych, wyłącznie za okazaniem niniejszej karty
gwarancyjnej. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.
4. Dostawca nie ponosi
zobowiązania gwarancyjne w przypadkach:
- mechanicznych, termicznych,
chemicznych i innych uszkodzeń towaru;
- awarii z powodu
nieprzestrzegania zasad użytkowania towaru;
- samodzielnej naprawy lub
modernizacji sprzętu;
5. Gwarancją nie są objęte
materiały eksploatacyjne i inne części, które mają ograniczony okres
użytkowania.
6. Na okres naprawy gwarancyjnej
podobny sprawny towar nie zostanie wydany.
7. Uprawnienia z tytuły gwarancji
nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych zysków w
związku z awarią produktu.
8. Kupujący zobowiązany jest
dostarczyć wadliwy towar do sprzedawcy na własny koszt.
9. W przypadku, gdy przewożone
towary zostały uszkodzone podczas transportu przesyłką kurierską lub pocztą,
firma nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia / wadliwe działanie towarów.
10. Klient jest zobowiązany
do sprawdzenia towaru na integralność przed otrzymaniem w oddziale poczty lub
od kuriera.
§ 11 Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od
umowy
1. Klient może
zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się zamówienia na produkty nie zostały jeszcze przygotowane do wysyłki, samodzielnie
anulując zamówienie na stronie Sklepu internetowego tmbpolska.pl albo napisać
na maila lub zadzwonić pod numer telefonu podane na stronie internetowej
2. Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie
internetowym tmbpolska.pl w zakresie niezwiązanym z jego
działalnością gospodarczą lub zawodową (konsument) może odstąpić od umowy
sprzedaży produktu zakupionego w Sklepie internetowym tmbpolska.pl bez
podawania przyczyny w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia
otrzymania zrealizowanego zamówienia (wydania produktu). Wzór
oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego
regulaminu.
3. Odstąpienie od
umowy zgodnie z ust. 2 powyżej wymaga złożenia oświadczenia na piśmie w
terminie wskazanym w ust. 2 powyżej. W takim przypadku Klient zobowiązany jest
do zwrotu Spółce produktu w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była
konieczna w granicach zwykłego zarządu, zgodnie z postanowieniami ust. 3
niniejszego paragrafu w terminie wynikającym z obwiązujących przepisów prawa. Koszt
zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Klient. Spółka zwróci Klientowi w
terminie 14 dni uiszczoną przez Klienta należność zgodnie z postanowieniami §
12 regulaminu.
4. Klient, który odstąpił od umowy zgodnie z ust. 2 powyżej, może zwrócić przedmiot
zamówienia w całości lub części.
5. Spółka nie
odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada
za koszty związane z takimi przesyłkami.
§ 12 Zwrot należności Klientom
1. Spółka dokona
zwrotu należności w ciągu 14 dni kalendarzowych w przypadku:
a) anulowania
zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega
odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed jego realizacją;
b) zwrotu produktu
(odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało dostarczone za pośrednictwem
Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej;
c) uznania
reklamacji i braku możliwości naprawy uszkodzonego produktu lub wymiany na
nowy;
d) uznania reklamacji i oświadczenia Klienta nabywającego produkt w celu
niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (konsument) o odstąpieniu
od umowy.
e) produkt nie był używany i nie ma śladów używania ani wad / zadrapań /
uszkodzeń. Opakowanie nie zostało uszkodzone
2. Spółka
dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy Klienta (w tym powiązany z kartą
kredytową lub płatniczą Klienta) – jeśli zamówienie było opłacone:
- z góry za pomocą przelewu lub karty kredytowej;
- przy odbiorze u kuriera lub na poczcie.
3. W zakresie
dopuszczalnym przez prawo, Spółka nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu
wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na
podany przez niego adres mailowy wezwania do przesłania Spółce numeru rachunku
bankowego Klienta, Klient nie prześle Spółce takiego numeru rachunku bankowego
lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonanie
zwrotu. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot
lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych
danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego.
§ 13 Dane osobowe
1. Klient wyraża
zgodę na przetwarzanie przez Spółkę danych osobowych podanych przez niego w
procesie rejestracji konta w Sklepie internetowym tmbpolska.pl oraz w procesie
korzystania ze Sklepu internetowego tmbpolska.pl, w tym dokonywania
zakupów. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże brak
zgody na przetwarzanie przez Spółkę danych osobowych może uniemożliwiać
świadczenie przez Spółkę usług drogą elektroniczną oraz dokonywanie przez
Klienta zakupów w Sklepie internetowym tmbpolska.pl.
2. Spółka
przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania
z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów zamówionych przez Klienta w
Sklepie internetowym tmbpolska.pl.
3. Klient ma prawo
dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. Dane
osobowe mogą być poprawiane lub usuwane po zalogowaniu się na konto Klienta
(zakładka „Moje konto”).
4. Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są danymi
Klienta.
§ 14 Postanowienia końcowe
1. Informacje
o produktach zamieszczone na stronach Sklepu internetowego tmbpolska.pl nie
stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
2. Spółka dopuszcza
możliwości czasowego zawieszenia dostępności Sklepu internetowego tmbpolska.pl w
przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu
lub też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Sklepu
internetowego tmbpolska.pl.
3. W zakresie
dopuszczalnym przez prawo, Spółka nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie
przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres
e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez
oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez
Klienta.
4. Indywidualne
ustawienia komputera mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją produktu na
komputerze Klienta a rzeczywistym wyglądem produktu (kolor, proporcje itp.).
Klientowi, o którym mowa w § 11 ust. 2 regulaminu, przysługuje uprawnienie do
odstąpienia od umowy zgodnie z postanowieniami § 11
regulaminu.
5. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa
polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja
2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827).
6. W celach statystycznych oraz w celu zapewnienia jak najwyższej jakości
usług Sklep internetowy tmbpolska.pl korzysta z informacji zapisywanych
przez serwer na urządzeniu końcowym Klienta, które następnie są odczytywane
przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. cookies).
Klient może w dowolnym momencie zmienić ustawienia przeglądarki, by nie
akceptowała takich plików lub informowała o ich przesyłaniu. Należy jednak
pamiętać, iż nieakceptowanie plików cookie może spowodować utrudnienia w
korzystaniu z Sklepu internetowego tmbpolska.pl. Korzystanie przez Klienta
z przeglądarki, której ustawienia zezwalają na zapisywanie plików cookie na
urządzeniu Klienta, oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie powyższych plików na
tym urządzeniu Klienta.
7. Ewentualne spory
powstałe między Klientem niebędącym konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu
cywilnego a Spółką rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby
Spółki.
8. Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn
technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. Zmiana regulaminu staje się
skuteczna w terminie wskazanym przez Spółkę, nie krótszym niż 7 dni od momentu
udostępnienia na stronie Sklepu internetowego tmbpolska.pl zmienionego
regulaminu. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian
regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień
regulaminu.